hej hopp gummisnopp

Måste nog säga att jag fick vakna på de mest underbara sättet idag. Nämligen av ett sms där mommo bjöd mig och brorsan på middag ikväll så de blir att fara dit ner och käka grillat - de gillar vi!
Men just nu ligger man här som världens invalido och kan knappt resa mig upp. Varför? Jo pga den där jävla täningsvärken jag har från jävla öronsnibbarna ner till fotknölarna. Jejjemensan, de låter väl mysigt. Hejdå trappor för den här helgen iaf. Men nog äre ju ganska skönt med lite träningsvärk oxå :b

Nåja, igår var jag iallafall på tt-12an. Men jag tycker nog ändå att jag skulle ha åkt till gränsen istället. Men ikväll fortsätter iaf 12an så blir säkert att dra sig dit och sen sitta och dega på uh resten av kvällen. Väldigt lugn dag med andra ord. Kan behövas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0