Nedräkning på g :D

Jag kan ju alltid börja med att säga GRATTIS till alla studenter som nog redan är halvt redlösa med mössan på sne ;) Äre mösspåtagning så äre!

Själv ska jag börja gå till skolan och göra prov på islam eftersom att jag försov mig till.. ja typ nu. Hmm.. ad skulle man föredra: mösspåtagning - prov, mösspåtagning - prov ?? tror nog jag vet vad jag skulle valt. Blir väl att gå ner till järnvägsparken efter provet och titta lite.

Men men, idag är jag faktiskt på jättebra humör! Trots att jag har jävligt mkt skolarbete kvar innan betygen ska läggas på tisdag. Men så länge jag klarar provet idag så ska jag bara skriva klart min artikel och resekilldring till engelskan och svara på lite extra frågor till no'n och sedan komma ihåg att lämna in allt på måndag så är jag nog fit for fight sen. Eller iaf fit för att gå ut xb Så bara två dagar kvar. De klarar man! ;D Bara jag hittar nå skor till grundentmiddagen så är då jag nöjd. Men sen till hösten blire helt andra bullar, de gillar vi (y)
Bild från studenten förra året när min broder gick ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0