Wo-o-o kände ni ruset?

Nu var de då ett jävligt bra tag sen de hördes från mig här. Men jag har haft fullt upp och varken haft tid eller lust att blogga och då skiter jag helt enkelt i de. Men nu börjar folk gnälla lite så jag funderar på att ta upp de igen ;)

I helg har de ju vart valborg. Antar att dom flesta var ute och drack? Själv var man helt nykter och drog ut och grillade lite hampis, marshmallows och skit med massa folk. Sen blev de för kallt så resten av natten spenderades hos mig med badkarsbad och mys ;)
Och nu sitter jag här som en duktig flicka utan nån dagenefterångest. Nyduschad och har precis städat upp allt här i lägenheten (de blir som lite stök ibland) ska börja dra på mig lite kläder snart och dra ute på stan och kolla vad som händer där nu när de är maj och allt :b
Btw. om 19 dagar drar vi iväg till Trelleborg (och malmö o Danmark) Snacka najs! ;D


Bild från igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0