Here we go again!

Nu är de så att i morgon vid den här tiden så är jag så långt borta hemmifrån som jag kan komma om jag fortfarande ska vara kvar i sverige. I mon går nämligen flyget härifrån Kiruna till Stockholm och sen vidare till Trelleborg! På fredag mina vänner så blir de Malmö och sen Danmark på lördag eller söndag, de ser vi ju. Så jag antar att ni fattar att jag inte kommer blogga alls tills på måndag kväll. Men jag tar såklart med kameran så ni lär ju få se en jävla massa fula bilder :) Men en sak är då säker, kommer sakna älsklingen som bara den eftersom att han inte följer med. Men nog ska vi ha kul ändå :D

Hejhej, bajs bajs. Vi Höres nästa vecka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0