When the drugs don't work no more, you get high on life!

Sitter här och myser för mig själv med med en stoor godispåse från GotteNasse och en julmust (japp de är faktiskt en jumust och inte påskmust) medans jag lyssnar på en blandning av den bästa musiken. Hyffsat bra fredag ändå måste jag erkänna. Alla andra är på bio som jag tyvärr inte hann gå på.. men förhoppningsvis får jag lite sällskap när den slutar

Jo förresten, kände för lite ändring i headern så jag tog och slängde ihop en ny tillfällig på ja.. en minut? Ska försöka få ihop nå nytt senare men orkar inte just nu så ni får väl faktiskt ta och stå ut ;b
Ja.. vad ska jag mer säga? Kanske de resten av hela sveriges befolkning säger. Jag är så jävla less på spotify just nu så jag hade kunnat spy på dom som har bestämt att de bara ska vara 10 h/mån för opend! Och vad är de för skit om att man bara kan lyssna på samma låt typ fem ggr? Nu är de då jag som går tillbax till att hänga på gamla hederliga youtube! Eller kanske skaffa premium.. hmm, ja vi ser ju. Less blir man iaf!
GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0