99 är inte helt 100

Så sitter man här framför datan igen och tror ni ens att de fina vädret från igår kväll höll kvar sig? Nej, såklart inte!
Har varit en sväng på stan idag, ja jag vet de är verkligen chockerande! sen har vi haft storstädning i stugan och nu har jag placerat röven i soffan i väntan på att fara till lule och hämta en viss Jesper som kommer med tåget! :D
Medans jag vänta sitter jag och leker med camen medans moster sitter och ger mig konstiga blickar, vadå? håller inte alla på såhär eller? ;o
 

Kommentarer
Postat av: H A I D I S B L O G . S E ▲

*SVAR:* vad kul att du är med och tävlar i dagens blogg! Kika in imorgon för att se om det var du som vann :)

2012-07-17 @ 20:51:47
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0