Åh nej, vad har hänt?! :o

Måste börja med att meddela att nej! jag har inte blivit kidnappad av smurfar, jag är fortfarande här! 
 
Har inte bloggat under helgen då det kändes som att jag hellre ville spendera tid med min fina än att sitta framför datan. Men igår hoppade vi på tåget och kom tillbax till KallaKiruna igår kväll, jag vill tillbax till Piteå! Tyvärr så har vädret inte vart de bästa under helgen så vi har mest knallat omkring på stan och vart en sväng till havsbadet och sen bara legat inne och degat = semester! Men såklart så skulle solen komma fram igår när vi skulle med tåget, tror tom. det var den bästa dagen på hela sommaren.. typiskt! Och varmt som f*n var det på tåget oxå så jag var extremt nära på att riva loss ett fönster och hänga ut en smula ska ni veta! Men vi fick iaf lite soltid innan vi skulle hoppa på tåget då vi satt ute på Musikomat och käkade, de är typ den solen vi fått i helg men inte ska man klaga, de har vart riktigt mysigt! + att jag äntligen har fått mina saker som jag beställt från Fyndiq, det vill säga min mobilväska, ett nytt skal, en supergullig dammplugg och sist men inte minst en asball rosa laddare som jag har väntat på då min andra laddare är borta med vinden.
 
Som plåster på såret för förlorad bloggning under de senaste dagarna så blir det en bildbomb från helgen med bilder direkt ur min Instagram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0