Äre festival så äre!

Inte blev det nå bloggande undet festivalen inte men det är ganska så förstående efter att ha hört historian om min helg. '
 
Torsdagen var ju extremt lugn som ni vet men sen börjades det. Fradagen kom och vi började tagga kvällen men redan på morgonen började det med att vi helt plötsligt inte hade nånstans att vara så dagen gick åt till att lösa det. När de väl va fixat och vi skulle ner på festivalen för att lösa in våra biljetter så hade jag såklart tappat min biljett så fick börja fixa det oxå där precis när Norlie&KKV skulle dra igång med första låten. När man sedan väl kom in var det ju frid och fröjd, trodde jag ja! Under Magnus Uggla tappade jag min mobil (trodde jag men det visade sig att en ficktjuv hade nallat den från min ficka! :o) inte så bra avslut på fredagen som tog slut då. Lördagen började sedan med spöregn så sket i att gå och kolla Loreen och satt hemma med några vänner istället för att sedan dra mot festivalen med tanken att "nu kan jag ju inte tappa nå mer." Men såklart så hade jag fel, mitt under Veronica Maggio går axelbandet på min väska av och den flyger ner. så det blev att gå tomhänt resten av lördagen. Och anledningen till varför bloggen vart död pga det är ju då för att jag inte haft nån mobil och därmed inga bilder att lägga upp.
 
Men nu efteråt när jag har fått tillbax alla mina tappade ägodelar så måste jag säga att det har vart en jävligt bra festival. Norlie & KKV fick hela Kiruna att gå ner, Eldkvarn fick alla att bli fulla för kärlekens skull, Uggla bevisade att ingen dansar nyckter, Maggio fick alla att komma och Europe drog med oss till The final countdown, fett som bara den var det och helgen spenderades med dom bästa! Nu taggar vi PDOL och hoppas på bättre tur och med lärdommen att inte ha på sig ett par ljusrosa converse, för dom kommer inte vara så ljusrosa efteråt, och att aldrig ha mobilen i bakfickan! ;)
 
Lite Instagrambilder som togs innan mobilen hann bli stulen. Med andra ord, bara bilder från fredagen med undantag för några bilder som jag snott av min finis vän.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0