Baka, Baka liten Kaka!

.. eller nej.. men Dega, Dega hela Dagen! Det är precis vad jag har gjort.
 
Klockan ringde klockan 11 men när jag väl kikade ut genom fönstret fick jag lite smått ångest och gömde mig under täcket igen. Så nej, inge bra väder här inte.. Har legat och glott "2½ men" och halvsovit tills jag tyckte att det skulle vart jävligt gott med pasta sallad men nej, inte hade vi nå grönsaker hemma heller. Men, men när jag har bestämt mig för nåt så ska jag ha det så de var bara hoppa i kläderna och gå och handla lite gottit och slänga ihop min efterlängtade sallad med vattenmelon on the side som nu ligger och myser i min mage ^^
Har äver bunkrat upp med lite gottit godis för ikväll blir det film!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0