Cash is king!

Nu är det slut på vilan och igång med jobb.. Just därför kommer det inte bli sp mkt bloggning då jag börjar i ottan och kommer hem med bussen först vid sussartid! Eller ja, de känns så iaf. Bussen till jobbet går härifrån klockan sju och kommer tillbax till stan 17.00 så man hinner inte med så mycket fritid.. 
Men första dagen nu på jobbet är avklarad och det var faktiskt inte så jävla kul som de inte heller låter så tog och tröstade mig själv med en kopp kaffe hos min fina pojke när jag kom hem. Och de är typ det jag har hunnit med, är stuptrött och hade kunnat somna för flera timmar sen men det blir en sväng upp på Luossatoppen med en fin vän, rumpträning - jajjemensan! Sen får jag sussa som en prinsessa, men nu ska vi iväg!
 
Kanske inte de roligaste uppdraget att behöva ställa klockan varje dag men som sagt, cash is king!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0