Gokväll på er alla monsterdiggare!

Halvligger här i min otroligt sköna säng i stugan och sover, eller nästintill iaf. Har faktiskt vart väldigt aktiv idag. Vaknade till strålande sol och fick en bra start på dagen med några timmars stekning i solen tills vi skulle hoppa i bilen och dra till Lule och lämna av faderspader som skulle med tåget. Vad gör vi då? Såklart passar vi på att shoppa när vi ändå är i Luleå (y)
Fyra timmars shopping, en ekande plånka och massa fulla påsar senare hoppade vi in i bilen än en gång och åkte tillbaka in i pite. Enligt mig är det den perfekta dagen! Hem från affärerna fick jag mesta dels kläder till när vi ska till Spanien i oktober, en strandklänning, en annan klänning, gladiatorsandaler, en urgullig kjol, såklart en lyxshake (standard) och mkt mkt mer. Julia kan då somna sött nu iaf, så det ska hon göra.
Godnatt på er alla monsterdiggare!
 
Är det nåt som aldrig står still så är de då min instagram, såklart ville moster vara med i hörnet på en bild och sen fick även mommo ovetande vara med på en ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0