Jag har nya fräknar och prickigt sommarskinn

Då var man i sommarn igen, nog älskar man Kiruna men nån sommar är det ju kanske inte så då är det bra att man kan dra ner hit till Pite och få känna lite värme iaf plus utöka de där jäkla fräknarna som täcker näsan. Och lugnet i stugan är inget man tackar nej till efter en helg med festligheter!
Gårdagen spenderades i solstolen från morgon till kväll och enda gången arselet slets därifrån var när Andy och Lucas kom på en kaffe, lite trevligt med sällskap som faktiskt inte är över 40 om jag ska va ärlig! (inge illa menat mamma och moster ;)) och avslutade kvällen med grillning på gården och sedan en bastu! Idag skulle det bli andra dagen fastklistrad i stolen men ack så jag hade fel. Killarna kom förbi igen och vi drog till campingen och badade o låg i gräset och degade innan vi for iväg till max för lite käk och avslutade med ett kvällsdopp i poolen. Inte helt fel det heller! 
Nu har vi suttit här och bråkat med tv'n som inte vill gå igång så då är det tur att man har datan, resten skiter jag i nu! ;)
 
Lite instagrambilder från dagen och gårdagen! Svar ja, jag är instagramberoende ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0