Sommaren är kort, det mesta regnar bort!

Varför kan jag inte få bra väder för?! :( Känner att jag börjar bli depprimerad och väldigt fattig av detta väder.
Vaknade i morse och gluttade ut genom fönstret för att se mulet och blåsigt, nu börjar jag bli less! Blev en sväng på stan igen men tog INTE med mig plånkan den här gången utan åkte bara och lämnade tillbax ett par av skorna som jag köpte igår (köpte ju två par gladiatorsandaler i ljusbrun och mörkbrun men lämnade tillbax de mörka idag) och även mobilväskan jag köpte på teknikmagasinet då jag hittade en annan som jag ska köpa ist, tur att jag inte hade öppnat den än! men jävlar va han som jobbade där undersökte den så att den inte var öppnad, ser jag ut som nån som lämnar tillbax använda prylar? Ja kanske de :b Men så köpte jag En hair donut och ett mobilskal för dom pengarna ist så jag kom såklart inte hem tomhänt!
 
Nu sitter jag här och är så smexig som man alltid är när man färgar ansiktshår (bryn och fransar) snart blir det nog att gå och lägga sig, tro det eller ej, men jag är faktiskt väldigt trött!
 
Jag just nu, smexig som få! ;)

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson -

*SVAR:* vad kul att du är med och tävlar! Vinnaren kommer att presenteras på bloggen i veckan :)

2012-07-11 @ 19:21:37
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0