Spara eller slösa? Äh pengar är till för att användas!

Innan jag säger hej måste jag säga att gårdagens middag smakade super! Men de är klart när det är en Sjösundare som stått vid spisen ;) Så, nu kan jag säga hej, Hej!
 
Just nu sitter jag här med en tom tallrik framför mig och hoppas att den snart fylls med grillad majs och entrecote, det går nämligen rykten om att de är det som lagas där ute! *mums* 
Tro det eller ej men idag har jag faktiskt inte legat med arselet fastklistrat i solstolen utan tog mig i kragen och tog en sväng på stan för att slösa pengar som jag inte riktigt har (a) Blev en massa finsaker från Gina, bla. ett par shorts, ett linne, en jeansväst och lite smycken. Och kulglass såklart, man kan inte shoppa utan glass! 
Nu ska jag även klicka hem ett par till converse så blir min dag fulländad!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0