Detta börjar perfekt!

.."första" inlägget börjar jag med att säga: Idag blir det utgång! Brukar oftast jobba på helgerna men i tisdags fyllde Maja hela 18 år så de blir att dela hennes krogpremiär ikväll! Kommer bli kul om flickorna bara ville komma hit och förfesta med mig då jag sitter helt själv och dricker och väntar på dom. Vill börja spela förfestspelet som vi köpt åt henne! (jag vågar skriva de här fast hon inte fått den än då jag vet att hon inte skulle va in här och läsa vad jag har att skriva ;))
 
Men jag har faktiskt inte helt fuskat! Tog en liten jogging runda innan frukost och lite Hemma-styrkepass, kändes bra förutom att jag glömde stretcha innan jag började springa så känningarna i benhinnorna kom tillbax :/ Igår blev de inge träning då jag satt i blien hela dagen och åkte hem från Piteå och sen när jag kom hem ville killen köpa B&J's, lite kan man ju fuska där för de är ju så himla gott! ;) Men nu har jag lagat mig en fylld fläskfile med vitkål och morötter som jag trycker i mig och lyssnar lite Mando Diao för att komma igång! 
 
Hoppas ni oxå har en lika bra fradag som jag, skål! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0