Sista veckan i frihet..

..och inte de heller har vart så mycket frihet då jag jobbat mån-tis men vad ska man göra? Det är ju trots allt sista veckan så mitt sista sommarlov, och jag vill helst inte kalla mig själv arbetslös efter de så de är väl bara att kriga på!

Som tur är så har jag ju ett jobb då jag faktiskt få vara ute och promenera mycket så man känner inte att dagen är helt bortkastad även fast man jobbar till åtta. Men nu är jag ledig till måndag, då skolan börjar och jag måste säga att jag längtar! Känner att jag behöver lite rutiner ist för att sova halva dagen och småäta allt äckelpeckel hela nätterna, käkade tom. lakrits! Hur kommer det sig? Jag som avskyr lakrits!? :o detta har gått över styr!

Detta kommer bli ett fantastiskt år! De känner jag på mig! Om mindre än en månad ska vi prova ut studentmössor!! Sen blir de studentresor, studentfester, slutshower och allt annat som tillhör the senior year! ;) Har nog inte längtat såhär mkt sen jag skulle börja mellanstadiet och hade köpt ny ryggsäck med matchande pennskrin och skrivböcker.. Tänk att de känns som nyss och nu börjar jag mitt allra sista år i skolan (på ett tag iaf ;))

Men än så länge har jag en vecka kvar så ska ta en sväng till Riksgränsen och sen till helgen blir de sista utgången i sommar! Kommer bli grymt!


Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

studenten <3

2013-09-30 @ 11:53:23
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0