Stop saying "I can't"

Tro det eller ej men jag är tillbaka för lite mer uppdatering nu skulle jag tro. Jag är inte den som är den och orkar blogga och ha mig men nu är det lite speciellt då jag bestämt mig för att börja sätta fokus på kropp och hälsa, träning och kost igen, låter ju riktigt festligt ;)
 
Slutade träna för ett år sen då jag fick benhinneinflammation och hade aldrig riktigt motivation att sätta igång igen. Var mer intresserad av att pilla navelluddet framför tv'n med ett paket glass. Men nu har motivationen kommit tillbaka igen och jag har börjat komma igång, och de är där den här meckanicken kommer in i bilden, för om jag börjar uppdatera om de här på bloggen litegrann så är de ju inte lika lätt att fuska så att säga ;) (mest för mig själv än för nån annan)
 
Ska bli spännande den här gången då jag inte ska träna som jag gjort tidigare då jag gått i sporter utan nu ska jag faktiskt ge den underskattade hemmaträningen ett försök då jag är alldeles för mycket av en fattiglapp för att ha råd att ta mig an ett gymkort just nu. Men kämpar man på och hittar rätt metoder ska nog de också funka så länge!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0