"Detta har hänt"..

(innan du tar in rubriken i din säkert mycket fokuserade hjärna så ska du tänka dig en serie där varje nytt avsnitt börjar "detta har hänt")
 
Måndag: Jag och min kära klass blev inbjudna att gå på filmprämiär av en film som är inspelad här i Kiruna och bl.a. på vår skola när vi gick i ettan. Himla kul att få gå på nå sånt, kändes lite fancy sådär med vin och tilltugg som de så fint kallades som bestod av Kirunapraliner.
 
Tisdag: Gjorde en spontanare och köpte mig en ny telefon, en iPhone 5 (hade en 4:a innan) Körde ett rejält armpass a la far min på gymmet under kvällen.
 
Onsdag: Tråkig vilodag.. som alltid när jag har vilodag blir de gånger 100 och jag ligger bara i sängen och extremslöar hela dagen ist för att göra annat vettigt.
 
Torsdag: Hemsk dag i skolan då jag varken hann äta frukost eller lunch men när jag kom hem blev de middag och ett hårt (nytt) benpass med far där oxå då han visar mig lite nytt nu när jag har blivit fast i ett och samma, som man lätt blir.
 
Fredag: Såg fram emot att gå tidigt till gymmet och köra ordentlig fredagsfys men vad händer? Jo jag vaknar upp med en jävla halsont och när julia har ont i halsen då är hela världen under och hon tar sig inte från sängen så en sån dag var de för mig idag och kommer forstsätta vara!
 
Slutsats: Filmen vi såg var j*vligt dålig från min synvinkel, och med de menar jag att den var himla bra gjord och säkert jättebra om man gillar filmer som är som "poesi" men jag tycker om riktiga dramafilmer med handlig, manus, röd tråd och avslut vilket denna inte hade så från min sida blir de inte bra betyg dock så var de ju kul/konstigt/speciellt att se massa folk man kände på bioduken eftersom att dom tog ut rollerna på min skola.
Är himla nöjd med min telefonen och himla glad att jag äntligen efter mer än två år har en bättre kamera! Har även lagt all min övriga tid på att kolla Big Brother på tv4play då min premiumtid snart går ut (vilket, om jag ska vara helt ärlig, är varför jag inte har bloggat på en vecka) och sist men absolut inte minst har jag iaf en rejält skön träningsvärk i både ben, rumpa, bicep och tricep så de gör min dag lite bättre iaf!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: HAIDISBLOG -

SV: Ja gud den var riktigt riktigt bra!! :D Över min förväntan ^^

2013-12-02 @ 21:51:37
URL: http://www.haidisblog.se
Postat av: MATILDA

snyggt skal =)

2014-01-03 @ 14:31:39
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0