Frukost eller inte? Det är frågan..

Satt och snackade om mantavor med en klasskompis idag som käkar så att han inte tar nån frukost. Då börjar jag fundera vad som är bäst egentligen? Har ingen koll på sånt där då jag inte bryr mig om kosten på de sättet men de är ju ändå intressant hur olika människor mår av olika "kostsätt" de är ganska intressant att höra hur andra lever och så, fast man får inte glömma att alla sätt inte passar alla. Jag äter nyttigt i de stora hela men utesluter inte kolhydrater eller så utan äter de jag tycker är gott men men byter ut pasta till kanske fullkorn osv. fast kan även unna mig nå onyttigt om jag är sugen ibland. Men de jag har märkt mest är just frulle, har aldrig ätit frukost i hela mitt liv men har nu senaste tiden börjat med de och är så mycket piggare och mår så mycket bättre så är de nåt jag ska fortsätta med så är de de! Detta åt jag imorse och hur fantastisk blir inte dagen om man börjar den så här smarrigt? Havregrynsgröt med färska hallon o blåbär och en blåbärssmoothie med kokosolja *mums*
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0