Nu ska vi kämpa fram den där magen!

Himmel och pannkaka va skönt de var att äntligen känna att man inte var sådär äckligt småsjuk så att man faktiskt kunde träna. Ställde mig på springbandet och kan ju verkligen säga att de märktes att jag inte tränat ordentligt på länge och verkligen inte kondition! Körde iaf lite uppvärmning med 5min joggning och 5min snabba intervaller och bara efter de så rann svetten!
 
Sen så tänkte jag för de första tipsa er som vill utmana er själva litegrann att gå in på Ida Wargs blogg -> HÄR förutom att hon har en himla bra tränings/hälso blogg i största allmännhet så har hon veckans utmaning varje vecka vilket jag tycker är himla kul och gör alltid men detta är första gången jag "anmäler" att jag är med för denna vecka är de ett riktigt grymt litet magpass som gjord att jag nu är ganska så trött i den där lilla magen! GRYMT skön känsla! Kolla videon och känner du dig sugen på denna utmaning så kan du komma till hennes inlägg HÄR så kan vi alla köra tsm ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0