Onsdagslyx

Idag säger jag Grattis! till min fina kompis Josefin som är den sista i klanen som blir arton år så under kvällen har vi vart på lankan och firat med finmiddag tillsammans med hennes syster och kompis, riktigt trevligt och extremt gott var de och de vattnas i munnen bara jag tittar på den här bilden, för de finns inge bättre än en go köttbit med smaskig sås!
 
 
Då vi skulle iväg på kvällen så blev de ett träningspass i skolgymmet, som är helt okej btw, och körde ett kort men intensivt och bra ben/rumppass och på kvällen fick jag även ett sms av en kompis som ska dra med mig på ett gruppträningspass imon, Grit Cardio som tydligen ska va jävligt jobbigt så de ska blir spännande samtidigt som jag är livrädd och undrar vad jag ger mig in på. Men kul ska de bli!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0