Sista fredagen på sista höstlovet

Fredag igen äntligen! Eller är de verkligen de? För mig hade de lika gärna kunnat vara tisdag då man haft lov i en vecka men fredag är alltid fredag och de klingar då jävla mycket bättre än tisdag! 
 
Mitt sista höstlov har faktiskt vart helt ok förutom att jag vart och fortfarande är småsjuk.. men då får man fördriva tiden genom att kolla senaste säsongen av BigBrother, lite kul att se nu efteråt när man vet hur allt gick lixom. Men förutom de har jag faktiskt vart på bio för första gången på flera år! Linda ringde mig och frågade om jag skulle hänga med, absolut! sen insåg jag att jag inte ens frågat vad de var för film så de blev ju spännande, haha. De var iaf Thor 2. Till en början var min tanke: oh nej.. eftersom att jag inte tycker om filmer som inte är i "verkligheten" alltså tycker inte om filmer som är i en annan värld eller bara allmänt overkliga men den här var faktiskt bra (även om jag inte sett ettan) då den även var "verklighet" så de var en härlig kombo plus att man fick sig lite skratt oxå mitt i allt allvar vilket var de bästa!så den får faktiskt bra betyg av mig, och då måste de vara bra!
 
Hur som helst så är de finmiddag med killen på Royal ikväll som gäller, sen får vi se om de bara blir en lugn hemmakväll framför idol eller om man går ut en sväng.. men de är kvällens problem för nu är de enda jag behöver tänka på att gosa ner mig med min smoothie (av turkisk yoghurt, blåbär och kokosolja) och fortsätta kolla big brother!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0