Efter 20 min blir de ingen annan rubrik!

Då kan jag börja med att ge en liten uppdate om dom där pillrena och pulvrena jag berättade om. så update: funkar inte än då jag har blivit sjuk igen!.. så denna  vecka får de bli lite lättare träning så man är liite frisk iaf till helgen för då får man ju faktiskt lov att vara nån helt annan för en kväll, och vem vill inte kunna göra lite hyss och sen skylla på superwoman, hulken eller den där flygvärdinnan? De ser då jag fram emot, och vem ska jag då kunna skylla på? de får ni se på lördag, eller kanske söndag ;)
 
Under veckan har jag iaf kunnat glädja mig över att piska mor min lite då jag agerat pt åt henne vilket nästan är roligare än att träna själv ;) och självklart oxå mitt paket från fitnessguru'n som hämtades i lördags. Vad innehöll de då? Jo, en egendesignad shaker (och eftersom att de var jag som designade den så blev den extremt rolig och färgglad ;)) , 2st prover på one whey isolate (eller tre egentligen då jag fick en på köpet men den råkade jag dricka upp innan fotot togs ;)) och så de bästa av allt - Kokosolja! Visste inte exakt vad jag skulle använda de till när jag beställde de men har insett att de är bra till ALLT! Använder de till att smörja in mig - den lukar ju supergott då jag älskar kokos! till bakning och matlagning, i håret.. ja vi får se vad mer men den kommer då ta slut iaf! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0