Mitt älskade vinterland

Såg nu när jag gick in på bloggen efter ett tråkigt litet inspirationslöst uppehåll (som jag iofs har nästintill varannan vecka) så såg jag att de faktiskt hade ramlat in några få kommentarer! visste inte ens att det var nån som gick in här nångång :o De blev jag förvånad över! Men de dom blev förvånade över var att de faktiskt var snö här, och oh yes! nog är de snö allt och i morse började min dag med att ställa mig och sopa bort några nya decimeter av de vita lagret, vilket är de negativa med de hela..
 
När jag själv dagligen plumsar omkring i snön i mina icke snövänliga skor så tänker jag inte på att största delen av sverige faktiskt inte har snö än och för mig är de superkonstigt! men oxå nåt som verkligen får mig att uppskatta att min mamma ploppade ut mig här och inte söderut. Så, till saken, fick mitt årliga lyckliga vinterrus och tog på mig kläderna och gick ut för att njuta lite av att få snö innanför skoskaftet!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

jätte fina bilder!

Svar: Tack! :)
Julia Sjösund

2013-10-26 @ 10:45:59
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0