Undra om de kan va bra att knapra piller..

.. hmm.. ja inte förstås massa konstiga farliga piller men vitaminer, kosttillskott mm. Sitter här med tre burkar med olika typer av.. ja vad de nu är, haha
 
Iallafall så var jag ju sjuk i två veckor senast jag visade lite liv här och kände att jag inte riktigt hade så mycket inspiration till nånting av att sitta inne! Så nu har jag skaffat mig alla de kurer som finns (eller egentligen så har moster beställt åt mig vilket inte är ovanligt då jag alltid får massa spännande saker att testa på, vem vet? vissa av dom kanske är värsta dundergrejerna!)
 
De jag har framför mig nu är iaf MSM pulver, MittVal och PROBI:FRISK kan va spännande och se om de blir nån skillnad på nåt sätt eller om sånt bara är lurendrejeri ;) Hur som helst så är jag iaf äntligen helt frisk! *peppar, peppar* och är galet taggad på att äntligen få börja leva igen, ja de känns nästan som man inte gjort de innan. Jag har alltid sagt att jag skulle vela testa dö bara för en minut eller två, absolut inte mer! Men om de är sådär tråkigt så vill jag nog inte de nå mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0