25/9-2013 - Första snön

Att bli frisk kunde jag ju glömma.. Inge bra alls att vara sjuk! De enda man gör är ju unna sig saker (och med unna menar jag vräker i sig allt som finns i köket och eventuellt andra rum oxå) eller är de bara jag? var så himla duktig och inte åt massa skit och vad händer? Jag blir sjuk och nu ligger alla bullar som legat i frysen en halv evighet, den där supergoda apelsinglassen som jag sparat till helgen, den där chipspåsen och dippen som blivit kvar och självfallet extremt goda skagentoast i min mage och degar. lite ångrar jag mig men jävligt gott var de faktiskt de senaste dagarna men idag känner jag trots allt att jag inte är speciellt sjuk nå mer så fick byta ut allt de goda mot gröt med bär ist, vilket iofs oxå är himla gott så nu sitter jag ihopkurad i soffan, tittar på Vänner, självklart, och ser den första snön falla till backen - vilket betyder att de är ännu större anledning att tända ljus. Ganska mysigt men imorgon blir det tillbax till verkligheten igen och skönt är ju de oxå!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

mysig bild :)

2013-09-26 @ 23:30:44
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: ERIKA EDORSSON

Omg, ofta ni har fått snö? :O

Svar: Jajjemensan! nu har de verkligen snöat på ordentligt och jag kan inte annat än ÄLSKA de! :D
Julia Sjösund

2013-09-28 @ 13:42:21
URL: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0