En fråga: är de kul att vara sjuk?

Ett svar: hell no!
 
Okej, lite mysigt är de att lyssna på haglet mot fönsterbrädan, kolla hela säsonger av Vänner krypa ner under filten med en kopp te. De där halsontet hade jag gärna sluppit däremot..
så nu sitter jag här i soffan och kollar på Vänner. Dock har de slutat hagla och jag har druckit upp te't, så lika mysigt är de inte nå mer.. Då ska jag nog ta och hämta lite glass, för när man är sjuk får man äta hur mkt man vill och vad man vill! mohahaha, love this.. lite iaf.. en liten stund.. men imon vill jag vara frisk!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.se)

Svar: både jeansen och tröjan är från choies.com :) kram

2013-09-25 @ 01:23:54
URL: http://tinkerbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0