“In the long run, you hit only what you aim at"

(24 Augusti 2013)
 
När man som mest av allt har tappat hoppet och faktiskt inser att: fint sommarväder får man vänta på ett helt år till, DÅ jävlar slår de till som en mjuk stekpanna i skumgummi i pannan på en! 
 
Vaknade och såg klarblå himmel och strålande sol. Jag skyndade mig på med min nya bikini, som jag trodde skulle få ligga i påsen till nästa år, och satte mig ute på balkongen för att läsa min porrbok (femtio nyanser förstås) tills de slog mig att självklart måste jag ju ta vara på tagen och köra ett utomhusträningspass av nåt slag! I mina träningsshorts!! (trodde inte dom heller skulle gå att använda nå mer) tog jag en runda som började som en vanig joggingtur men halvvägs skymtade jag luossatoppen och insåg att självklart ska jag ju dit upp och njuta av vädret! Och upp dit blev de! svettig och anfådd (kondisen är inte riktigt vart den borde än men de jobbar vi på ;)) Har jag ens börjat tänka på ett litet mål nånstans så kan jag inte ändra mig så bara att ta sig dit! Men skönt som *piiiip* är de!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0