The only one who can beat me, is me!

Känner mig otroligt jävla stolt just nu om jag får säga de själv, och de får jag!
Konidtion är alltid de som har stretat lite mot mig, tycker för de första att de är jäkla tråkigt och så märker jag som aldrig nån skillnad! Flåsar alltid som en gris och orkar ingenting hur mkt jag än kämpar.. Men idag! plockade fram bandet och ställde de framför Idol reprisen. Nånting hände och helt plötsligt sprang jag mer än DUBBELT så länge som senast utan att egentligen tycka att de var speciellt jobbigt! Hade nog tom. fortsatt om inte mor och far klampat in i lägenheten och stört mig. Men inte nog med de! Blev så energifylld efter de så körde plankan och maxade där oxå och orkade även där dubbelt så länge som innan (har alltid vart hyffsat klen i just plankan) 
 
Antingen var det Idol som var ett väldigt bra träningsprogram eller kanske mitt nya träningslinne som jag köpte när jag var i Narvik i fredags? Ja just nu skiter jag vad de var som gjorde de, så länge de händer nån gång igen, för nu ska jag lägga mig och mysa med mina badankor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0