Tänk om jag hade en liten liten apa, ompa, ompa, falleralle ra

ignorera rubriken. vi höll bara på att yla den visan igårkväll så den är lixom fast.

Är nu inne från ett varmt Kiruna.. hrmm okej. kom just från skolan. eller inte bokstavligt talat. Har varit på nån utställning på stadshuset och sedan knallat runt lite i stan med två elaka människor ;) Sitter och väntar på att josefini ska komma så att vi kan gå på marknaden som är här i stan i helg. Årets höjdpunkt! Kanske inte men iaf helt okej så länge det inte är 30 minus. tur att det är rätt skönt just nu så slipper man frysa fingrarna av sig.
Ska inte sitta här och pladdra bara för att jag har lite att göra så här får ni en bild som jag tog samtidigt som DENNA.


Canon EOS 450D

Kommentarer
Postat av: penko

fint. jag längtar upp :-)

2010-02-12 @ 18:24:26
Postat av: Towe

Fin bild (:

2010-02-15 @ 15:22:56
URL: http://towemarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0